Csodatévő zöld levek, zöldséglevek






Zöld levek, zöld csodaszerek – szinte életbevágóan fontosak egészségünk megőrzéséhez.

Az emberek többsége iszik vizet, gyümölcslevet, cukrozott szörpöt, üdítőitalokat, tejet, teát, de eszükbe sem jut, hogy a zöldségek levét is fogyasszák. Pedig megszívlelésre érdemes ahhoz, ha hosszú, egészséges életet kívánunk magunknak és kicsattanó egészséget, életenergiát.

A zöld levek (a magas klorofill tartalmú növények friss leveleinek kipréselt levei) hatóanyagaik révén az egész test működését pozitívan befolyásolják. Intenzíven méregtelenítenek, aktiválják a szervezet öngyógyító folyamatait, használhatjuk őket léböjt szerűen is.

A klorofill regenerálja a májat, hasznos segítség lehet még az emésztésben és az anyagcsere folyamatában a szervezetnek.

A zöld levek magas klorofill tartalma miatt dúsítják a vért oxigénnel, javítják ezáltal a sejtek vérellátását a szervezet minden területén, úgy az agyban is. Egyik természetes módja tehát ez az “agypörgetésnek”.

A zöld leve, zöldséglevek igazi fiatalító energiabombák. A zöldfélék leve kiválóan lúgosít. Ízükhöz szokni kell, ha elsőre nem ízlik, ne adjuk fel egy-két nap után.

A zöld levek klorofillt tartalmaznak. A klorofill a növények zöld színanyaga, aminek segítségével a Nap fényenergiájából és szervetlen vegyületekből képesek saját testük szerves anyagait felépíteni.

És hogy a fogyókúrához is legyen köze: a szervezet lúgosítása fogyókúrázóknak elengedhetetlen. A zöldséglevek fogyasztása csökkenti az édességek iránti vágyat, valamint segít kiküszöbölni a kalóriacsökkentés miatti esetleges hiányosabb táplálkozás negatívumait. A szervezet méregtelenítése, tisztítása fogyókúra esetén is elsődleges szempont.

Nézzük, miből is tudunk zöld lét nyerni: árpából, lucernából, fűszernövényekből (pl. bazsalikom, oregano …), sóskából, spenótból, salátából, búzából (bio tönkölybúza), csírákból, spárgából, brokkoliból.

Én a képen szereplő zöld levet az alábbi zöldségekből préseltem ki manuális Lexen búzafűprés segítségével: saláta, friss nyers brokkoli (nem főzött), uborka, és egy kis lucernacsíra. Fűszerekkel lehet javítani az ízén, pl. kis petrezselyemzöld … stb.

A zöld levekben a hatóanyag koncentráltan van jelen, szinte azonnal beindítják a szervezet tisztító és gyógyító folyamatait.

A zöld levek fogyasztását lehet egészen kis mennyiséggel (pl. néhány evőkanál) kezdeni, de azt rendszeresen, naponta egészen a napi 1-1,5 dl mennyiségig.

Fontos, hogy az elkészített zöldségleveket azonnal fogyasszuk, ne tárold még hűtőszekrényben sem, mert magas enzim- és fehérje tartalma miatt az alkotórészek gyorsan elbomlanak.

Ha maximális hatást szeretnél elérni, fogyaszd frissen és éhgyomorra. Megivásuk után fél óra múlva már ihatsz tiszta vizet, egy óra múlva pedig már étkezni is lehet.

Így zárszóként felmerülhet benned a kérdés, hogy miért jobbak  a levek, mint maguk a zöldségek egészben, rost anyagukkal együtt?

Nos, jobbnak nem mondhatnám, a rostok ugyan szükségesek a szervezetnek, és a friss zöldségek fogyasztását nem kell mellőzni, viszont érdemes még őket is kiegészíteni a zöldséglevekkel.

Válaszként álljon itt Robert O. Young PhD. idézete A PH csoda című könyvből:

“Amikor folyékony formában fogyasszuk a zöldségeket, akkor a szervezet nagyobb koncentrációban jut hozzá a gyorsan hasznosítható lúgos sókhoz, vitaminokhoz, ásványi anyagokhoz, klorofillhoz, enzimekhez, így könnyebben, gyorsabban képes beépíteni azokat.”

Kísérletezz az ízekkel és iktasd be a zöldségleveket étrendedbe, amilyen gyorsan csak teheted! A zöldség levekhez adhatsz répát és céklát is az ízük javításához, ám vedd figyelembe, hogy ezek magas cukortartalmú zöldségek.

Az árpafűről, árpafűléről, búzafűről, búzafűléről egy másik cikkben mélyrehatóbban lesz majd szó.

***

Te fogyasztasz valamiféle zöldséglevet? Mik a tapasztalataid?




Hozzászólhatsz a témához, or Hivatkozhatsz bejegyzésünkre.

Szólj hozzá, mondd el véleményed!

Powered by WordPress | For Free T-Mobile Phones visit www.BestInCellPhones.com | Thanks to iCellPhoneDeals.com, MMORPG Games and Fat burning furnace review

A weboldal sütiket (cookie) használ, hogy a biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Az oldal további olvasásához kérem engedélyezd a sütiket. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás

Az oldalon megjelenő cikkek kizárólag tájékoztató jellegűek, azok tartalmáért felelősséget nem vállalunk.
Az oldalon közölt információk nem helyettesítik szakember véleményét, ezért kérjük, hogy minden esetben feltétlenül kérd ki orvosod tanácsát is.


FELHASZNÁLÁSI FELTÉTELEK, ADATVÉDELEM