Immunerősítés C-vitaminnal






Ebben a megfázásos, influenzás időben bizony nem árt egy kis immunerősítés.

Immunrendszeredet többféleképpen edzheted, erősítheted, C vitaminnal (aszkobinsav) is.

A C vitaminról már nagyon sok mindenki hallott, és egy-két információt biztosan Te is tudsz róla mondani.

Ha szeretnél róla többet megtudni, hogy pontosan mennyi C vitaminra is van szükséged naponta, hogy elegendők-e a zöldségek, gyümölcsök a napi C-vitamin bevitelhez, akkor ajánlom Nagy Szaffina: C vitamin című könyvét.

A könyv rendkívül alaposan ír erről a csodás vitaminról.

A könyvben egy kis történelmi áttekintés után megtudhatod, hogy miért is jó tulajdonképpen. Megtudhatod, hogy melyek azok az ételek, amelyek a legnagyobb mennyiségben tartalmazzák a C vitamint. Vajon mi történhet túlzott C vitamin fogyasztás esetén? A jóból is megárt a sok? Ehhez hasonló, és még más kérdésekre is választ kaphatsz a könyvből.

Ajánlom minden egészséges életmódot folytató nő és férfi, anyuka, apuka,  nagymama és nagypapa részére egy kis tanulságos olvasmányként.

Részletek a könyvből:

„ A könyvben egy csokorba gyűjtöttem mind azon ismereteimet, amit tanultam, és tudok az aszkorbinsavról, nevezetesen a C-vitaminról. Több olvasóm is érdeklődött az adott téma iránt, így jött létre ez a kis könyv, amit most ”virtuális kezedben” tartasz. ”

„ Az ismert tavaszi fáradság, vagy az őszi, téli megfázások idején érdemes jobban odafigyelni szervezetünk jelzéseire, és olyan ételek enni, amelyben jelentősen van C-vitamin. Ezek elkerülhetőek, ha szervezetünkben sem hiány, sem túltengés nincsen. ”

„ Azt tudni kell, hogy sokat romlott a minősége a levegőnek, a földnek, a vizeknek, szennyezettebbé vált az emberi gyarlóságtól. Kutatások bizonyították, hogy a 80-as vagy az előtti években, a zöldségekben, gyümölcsökben jóval több ásványi anyag, vitamin volt található, mint napjainkban. Pl: egy sárgarépa adott x mennyiségű vitamint, ásványt, ma ezt közel 100 répával tudod elérni. Ha pl: egy zöldség, vagy gyümölcs összesített ásványi anyag tartalma 400 mg volt, az ma közel 70 mg csupán. ”

„ Óriási tévedés azt hinni, hogy egy jó kis házi készítésű bicske lekvár, vagy télire eltett kompótok, fagyasztott gyümölcsök, konzervek, főzelékek, párolt zöldségek, sütött ételek tartalmaznak elegendő mennyiségű C-vitamint. ”

Ha szeretnéd Te is elolvasni a könyvet,  kattints ide, és megtalálod a részleteket.




Hozzászólhatsz a témához, or Hivatkozhatsz bejegyzésünkre.

Szólj hozzá, mondd el véleményed!