Zöldséges lecsó rizzsel






Egy kis mindentbele zöldségpörkölt, zöldséges lecsó következzék most a porondon. Húsmentes diétánál, vegetáriánusoknak is kitűnő, ízletes recept. A zöldségek fogyasztása lúgosító hatásuknál fogva igen-igen ajánlott. Alacsony kalóriatartalmúak, magas víztartalmúak, egészségesek.

Hozzávalók:

Az alábbi zöldségek tetszés szerinti mennyiségben: paprika, paradicsom, padlizsán, brokkoli, 1 fej vöröshagyma, kis olaj, rizs, kis tengeri só, pirospaprika, vegamix

a tetejére tálalásnak: avokadókrém.

Elkészítés:

A zöldségeket megmossuk, elvágjuk kockákra, majd a hagymát egy kis olajon vízzel együtt megdinszteljük. Félrehúzzuk a tűzről, beleszórjuk a pirospaprikát, majd hozzáadjuk a kockákra vágott zöldségeket. Felengedjük egy kis vízzel, megsózzuk, adunk hozzá egy kis vegamixet (natúr bio zöldségszárítmány), és a zöldségeket puhára pároljuk.

Rizzsel (legjobb a barnarizs) és avokadókrémmel melegen tálaljuk.

Jó étvágyat kívánunk hozzá!




Hozzászólhatsz a témához, or Hivatkozhatsz bejegyzésünkre.

Szólj hozzá, mondd el véleményed!