Vaníliás chia puding növényi tejjel






Remek, laktató fogyókúrás étel, mely bővelkedik az egészséges omega-3 zsírsavakban és antioxidánsokban. Egyszerű, gyorsan elkészíthető, alacsony kalóriatartalmú, laktató, finom … mi kell még?

Én uzsonnára fogyasztottam, és vacsoraidőben sem voltam éhes.

Hozzávalók: 2-2,5 dl növényi tej (én rizstejet használtam, de lehet mandulatej, kókusztej, zabtej … stb.), 3 teáskanál chia mag, csipet vanília por, agavé szirup az édesítéshez (vagy méz), kis marék áfonya és őszibarack, öntetnek: kakaópor és agavé szirup keveréke

Elkészítés: A chia magot a rizstejben elkeverjük, hozzátesszük a csipet vanília port és agavé szirupot, majd 1-2 óra hosszat állni hagyjuk, hogy a chia mag zselészerű, kocsonyás anyagot eresszen, és besűrűsödjön a tej. Fogyasztás előtt friss gyümölccsel megszórjuk a tetejét (én áfonyát és összevágott őszibarackot használtam, de lehet bármilyen szezonális gyümölcs), majd egy kis agavé szirupban elkevert kakaóporral lelocsoltam, ez lett a csoki öntet.

Jó étvágyat! 🙂

Tudtad, hogy a chia mag és az áfonya kiemelkedő antioxidáns tartalommal bír?

Te készítettél már chia maggal valamilyen finomságot?

A chia magról további információ és rendelési lehetőség itt: Original Chia




Hozzászólhatsz a témához, or Hivatkozhatsz bejegyzésünkre.

2 hozzászólás to “Vaníliás chia puding növényi tejjel”

  1. G.eva74 szerint:

    Szia, köszi a receptet. Lehet, hogy butaságot kérdezek, de vanilia port rendeled vagy magad készíted? Igazi vanilia kivonazom van, de annak nem érzem a vanilia izét.

  2. Winklerné Vámosi Nóra szerint:

    Szia! A vanília port nem én készítem, viszont színtiszta vaníliából van, Rapunzel márkájú, picike üvegben van. Ugyan nagyon kis kiszerelés, de mivel csak egy csipet kell mindig mindenbe, ezért nagyon sokáig elég.

Szólj hozzá, mondd el véleményed!